Frakttid
Beställningar skickas ut samma eller nästa vardag och tar sedan 5-12 arbetsdagar att anlända till din dörr. Skulle det vara så att du inte mottagit den beställning inom dessa dagarna ber vi dig vänligen att kontakta oss på info@trendlizbell.se så ser vi till att lösa det så snart som möjligt!
Återbetalning
För de flesta artiklar, i den osannolika situationen att din produkt är felaktig, kan du skicka den tillbaka till oss för återbetalning eller utbyte av varor inom 14 dagar efter mottagandet. Återbetalning av returfrakt är inte tillgängligt för detta.
För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Det måste också finnas i originalförpackningen.
Vänligen kontakta oss innan du returnerar artiklar och skaffa ett RMA # (Return Merchandise Authorization Number). Inkludera detta nummer på fraktetiketten.
Flera typer av varor är undantagna från att returneras. Förgängliga varor som mat, blommor, tidningar eller tidskrifter kan inte returneras. Vi accepterar inte heller produkter som är intima eller sanitära varor, farliga material eller brandfarliga vätskor eller gaser.
Ytterligare artiklar som inte kan returneras:
* Presentkort
* Nedladdningsbara programvaruprodukter
* Vissa hälso- och personvårdsprodukter
För att slutföra din retur kräver vi ett kvitto eller ett köpbevis.
Skicka inte ditt köp tillbaka till tillverkaren.
Det finns vissa situationer där endast delvis återbetalning beviljas: (om tillämpligt)
* Bok med tydliga tecken på användning
* CD, DVD, VHS-band, programvara, videospel, kassettband eller vinylskiva som har öppnats.
* Alla objekt som inte är i sitt ursprungliga skick, är skadade eller saknas delar av skäl som inte beror på vårt fel.
* Varje artikel som returneras mer än 30 dagar efter leveransen
Returer (om tillämpligt)
När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel. Vi kommer också att meddela dig om godkännandet eller avslaget på din återbetalning. Om du är godkänd, kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden inom ett visst antal dagar.
Försenade eller saknade återbetalningar (om tillämpligt)
Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.
Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras.
Kontakta din bank. Det finns ofta någon behandlingstid innan en återbetalning publiceras.
Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss på info@trendlizbell.
Försäljningsartiklar (om tillämpligt)
Endast vanliga priser kan återbetalas, tyvärr kan försäljningsartiklar inte återbetalas.
Utbyten (om tillämpligt)
Vi ersätter endast föremål om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta det mot samma objekt, skicka ett e-postmeddelande med vårt kontaktformulär.
Gåvor
Om objektet markerades som en gåva när det köpts och skickades direkt till dig, får du en presentkredit för värdet på din retur. När det returnerade objektet har mottagits skickas ett presentkort till dig.
Om varan inte markerades som en gåva när den köpts, eller gåvogivaren fick beställningen att skickas till sig att ge dig senare, skickar vi en återbetalning till gåvogivaren och han kommer att få reda på din återkomst.
Frakt
Vi kommer att instruera dig via e-post i var du ska skicka ditt objekt för retur.
Du ansvarar för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får återbetalning dras kostnaden för returfrakt från din återbetalning.
Beroende på var du bor kan tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig variera.
Om du levererar en vara över 750 kr bör du överväga att använda en spårbar fraktjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi får din returnerade artikel.